paprotniazycia

Temat: Dziewczyny na forum
... minus? Jak np szyłam na praktykach w szkole na maszynie Łucznik jakieś ciuchy to czasem bez okularów nie wiedziałam jak kierować bo zamazywał mi się wzrok i nie widziałam szwu bocznego.....
Źródło: forum-muzyczne.net/index.php?showtopic=66983



Temat: Ręcznie czy maszynowo?
Jakaś straszna cisza w tej materii!!! Czyżby wszyscy siedzieli przy maszynach lub z igłą w ręce??? Obecnie szyję sobie kolejny namiot,lecz ze względu na ogromną ilość szwów zdecydowałem się pomęczyć trochę mojego wysłużonego Łucznika. Prawda jeest taka,że jak ma się dużo wolnego czasu,to można sobie pozwolić na ręczne szycie umundurowania i oporządzenia.Próbować warto Pozdrawiam wszyystkich,którzy obecnie się wysilają nad swoimi napoleońskimi mundurami...
Źródło: forum-muzyczne.net/index.php?showtopic=5762


Temat: Wioska tuning ;)
hahaha ten tylny spoiler wygląda jak taki wspornik ozdobny w starej maszynie do szycia marki Łucznik Te wloty na masce a'la 206 mnie bardzo urzekły
Źródło: auto-motor-i-sport.pl/motoforum/index.php?showtopic=23


Temat: Moja przygoda z szyciem rozpoczęta :)
... i tam za jedyne 70 zł zakupiłam fantastyczna maszynę do szycia Łucznik. Krokiem następnym była Burda i instrukcja obsługi. Potem ćwiczyłam ściegi, a teraz planuję uszyć pierwszą swoją rzecz . Mam...
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,566.html


Temat: [S] Łucznik klasa 413
Sprzedam Maszyna do szycia Łucznik klasa 413. Napęd elektryczny i nożny. Kompletne wyposażenie. Sprawna. Stan bardzo dobry. Kontakt wiszko@poczta.fm Szczecin zdjęcia na portalu Ale gratka lub Kup sprzedaj. cena 200 zł.http://ale.gratka.pl/ogloszenie/1758694_lucznik_klasy_413.html...
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,425.html


Temat: pomocy
Witam jestem nowa uczę się szyć,ale moją bolączką jest Maszyna Łucznik 449 dostałam od znajomej bez instrukcji, jestem nogą nie umiem nic nie licząc tego ze potrafię nagrzebać porozkręcałam prawie bębenek i poluźniłam śrubkę w stópce teraz już nic nie pasuje nie szyje igła wychodzi poza bębenek i nawet nie potrafię ustawić programu prostego do szycia  Tak wiem kochani co powiecie...
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,736.html


Temat: Witam
O np. tutaj: http://www.crea-edu.info/maquillage_artistique.htm i tutaj: http://www.kupsprzedaj.pl/ks-item,210589.asp . Prócz tego są kursy książkowe:http://wysylkowa.pl/ks480672.html i http://www.szycie.eskk.pl/ aczkolwiek myślę, że najciekawiej byłoby szyć w grupce na kursie. Witam na forum i pozdrawiam!
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,158.html


Temat: Jaka maszyna Łucznik, Singer, Elna
witam ja mam elne ,ale overlocka uważam że to bardzo dobra firma , łucznika nie polecam bo szyłam na ich maszynie b.długo i ciągle cos sie działo,notorycznie mnie wkurzała ,teraz mam...
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,298.html


Temat: Witam wszystkich pasjonatów krawiectwa
Łuczniki są naprawdę dobre, ja osobiście mam łucznika 875, trzynastoletniego i szyłam na nim skórę, kożuchy i inne różności, dodam, że to zwykła wieloczynnościówka. Z overlocków polecam "Elnę", miałam z nią styczność i uważam, że jest niezłą maszyną, a zwłaszcza overock z rolownikiem (mereżką).
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,411.html


Temat: czy dobra?
wczoraj kupiłam sobie maszyne doszycia odkad pamietm chcialam miec swoja:D jest to" łucznik model 2004 Kornelia II Ekstra" jak myslicie na domowe przerobki szycie ubrań(lekkich) bedzie dobra?chciałabym sie poradzić kogos kto...
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,381.html


Temat: witajcie!
Cześć! Chciałabym się przywitać.Nazywam się Agata i trafiłam na to forum podczas ,,grzebania" w googlach i szukania wykrojów na żakiet (pewnie wstąpie do problematycznie jak już zabiorę się za szycie) Próbuję (bo ciężko to nazwać szyciem jeszcze) szyć od około półtora roku. Na początku szyłam ręcznie, bo mama nie dopuściła mnie do maszyny teraz mam już swoją (starego Łucznika po totalnej naprawie,...
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,646.html


Temat: maszyna domowa - tylko jaka??
Mam podobny problem. Na początku nowo kupiona maszyna miała mi służyć jedynie do przeróbek (głównie rzezcy po mamie - ma bardzo dużo fajnych rzezcy ale o 2 rozmiary większe oraz do przerabiania zdobyczy z lumpeksów - chodzę nałogowo a już mi głupio nn mączyć znajomego zwłaszcza że zwężenie bluzki nie jest chyba takie trudne). Oczywiście jak się zaczęłam interesować maszyną , znalazłam full wątków na temat szycia i nie powiem trochę mnie wzięło ale tak czy siak maszyna ma być do 400 zł. Zdecydowałam się na takę ŁUCZNIK 340FA (przez zabezpieczenia nie moge wkleic linku)- szczerze powiedziawszy wogóle nie mogę dojść który z modeli Łucznika jest lepszy a który gorszy (Rozważałam też WIKTORIE, KORNELIĘ, NATALIE....ufff) Czy ta maszyna ma podzespoły metalowe czy plastikowe? czy...
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,187.html


Temat: Jak obszyć dziurki pod guziki?
Trzeba mieć maszynę,która szyje ściegiem zyg zak. Niektóre maszyny mają specjalne programy do szycia dziurek, jeżeli masz np zwykłego starego łucznika to musisz ustawić sobie gęstość ściegu na dosyć gęsty na mojej maszynie tojest tak między a 1, oraz ustawić długość zygzaka. na początek proponuję poćwiczyć na skrawku materiału, bo na początku może nie wyjść tak jak by się chciało.
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,89.html


Temat: [Warszawa]Sklepy
że neon kina powstał w latach 60 natomiast "Maszyny do Szycia" to początek lat 70.
Źródło: neony.fora.pl/a/a,238.html


Temat: Smaki dioramowe
Jeśli będę miał samochód, to mogę zrobić dorzutkę z moim szpejem Aaa... Piotrek, jaką masz maszynę do szycia? Może jakiś Singer? Bym poszył torby na maski pegazki. Powojenne maszyny typu "Łucznika"...
Źródło: 7dak.fora.pl/a/a,635.html


Temat: animavilis
Nikt nic nie wie?! Podejrzane urodziny animavilis. 18ste Wszystkiego naj naj, i żeby Ci ta nowa maszyna do szycia sama szyła. To byłoby świetne rozwiązanie, bo mój jedyny, dotychczasowy, kontakt z maszynami do szycia polegał na podziwianiu z daleka starego singera babci i trochę mniej starego, także babci, łucznika. Doprawdy nie wiem, skąd zrodziło się we mnie głębokie przekonanie, że zrozumiem instrukcję obsługi maszyny, sama nauczę się szyć oraz wizje moich wspaniałych, przyszłych dokonań krawieckich. Grunt to zapał, gorzej, że u mnie zwykle słomiany.
Źródło: trzydziestki.fora.pl/a/a,874.html


Temat: DIY
to jest np. bębenek, gdzie jest ten bębenek, itp., krótko mówiąc - nie dla mnie. Kiedy już wydawało mi się, że rozpracowałam maszynę, umiem nawlec nitkę, nawinąć bębenek i zachwycona swoją inteligencją przystąpiłam do szycia, szew przypominał wykres EKG. Igła pracowała z jakąś oszałamiającą prędkością, niezależnie od tego, jak regulowałam pedał. Byłam zrozpaczona. Na szczęście, poprzednia właścicielka maszyny zasugerowała, że może nie...
Źródło: trzydziestki.fora.pl/a/a,2149.html


Temat: Kawiarenka pod czapraczkiem
Ina - wcale nie tak trudno... mam zwykłą maszynę Łucznik-Singer - zakupioną w stanie wojennym - w 1982 r. Tylko kupiłam nici i igłę do szycia skóry. I szło jak po maśle. A polarek bardzo fajnie się szyje. Też sie bałam,że maszyna tego "nie weźmie" - ale poszłooooo.... Kubrak szyłam z czystej przyjemności. Teraz już bym kombinowała z innym modelem. A zachęciła...
Źródło: terierkowo.fora.pl/a/a,8.html


Temat: Maszyna do szycia
A w sklepie ile taka kosztuje? no nie wiem czy ktoś się tam zna tak fest na maszynach do szycia a ja nie widziałam nigdzie w sklepie maszyny podam ci linka...
Źródło: babskiswiat.net/viewtopic.php?t=2514


Temat: [szycie] Kto poradzi? :(
Witam,mam maszynę Łucznik Maja 827... Dlaczego co jakiś czas wciąga mi nitkę z igły do bębenka? Nitka wtedy plącze się w środku i maszyna przestaje szyć? Muszę wyciągnąć bębenek, rozmontować cały...
Źródło: maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?t=5150


Temat: [szycie] Szukam instrukcji obsługi do Łucznika 455
Dostałam maszynę do szycia, taki stary Łucznik 455, w dobrym stanie, nawet regulować nie trzeba, tylko ciut naolowić i odkurzyć, ale umiem szyć tylko na jedną nitkę, nie wiem zupełnie jak...
Źródło: maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?t=5245


Temat: porównanie silników
... pracujący silnior z mocnym dołem - 1.8/2.0 Fiata. Lubisz maszyny do szycia marki Łucznik - seryjne OHV.
Źródło: fsoautoklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1843


Temat: Maszyna do szycia, przemysłowa, overlock
ja mam husqvarne ale bardzo drogie są te maszyny byłam na oukazie i wiem że potrafiąszyc i bardzo cienkie i bardzo grube (pokazywali na uszach od skórzanej torby) nie trzeba jej smarować ale stopki ułatwiające szycie sądo nich bardzo drogię wię polecała bym może łucznika do którego jest dosyć duży wybór stopek i są tanie
Źródło: kaiem.pl/forum/viewtopic.php?t=842


Temat: Moje Mei Tai'e i torebki.
Moja maszyna popsuta, więc nie mogę sobie za bardzo poszaleć, a stary Łucznik nie szyje ani zbyt cienkich materiałów, ani zbyt grubych, więc na razie z szycia mam udało mi się...
Źródło: kaiem.pl/forum/viewtopic.php?t=3592


Temat: Moja pierwsza maszyna :-)
Chcę się nauczyć korzystać z tego cudu nauki jakim jest elektryczna maszyna do szycia. Muszę sobie taką jedną sprawić, bo nawet jak skończy się na sporadycznym cerowaniu koszul to nie będę...
Źródło: kaiem.pl/forum/viewtopic.php?t=4724


Temat: Logowanie - czy forum ma krótką pamięć?
Nie tak dosłownie, ta do szycia się nie nadaje Darku, z maszyn do szycia marki Łucznik nauczyłem się obsługiwać w kolejności alfabetycznej: AK, AKMS, kbk wz. 88, kbkg wz. 1960, kbs...
Źródło: e-kwidzyn.pl/forum/viewtopic.php?t=98


Temat: Pistolet sportowy centr. zapłonu .32 S&W
IŻ to ta sama firma ktora produkowala motocykle? Ta sama. U nas w Radomiu była przecież fabryka maszyn do szycia "Łucznik". To były czasy kiedy oprócz produkcji podstawowej trzeba było mieć...
Źródło: 212.122.221.133/viewtopic.php?t=47941


Temat: Morsko - co oprócz zawodów ...
Raczej nie z maszynami do szycia - bo to już inny Łucznik. Glauberyt'a też raczej nie przywiozą. Zamiast "z czym" właściwsze będzie "po co". Po wiedzę. Jeden z prezesów został przez...
Źródło: 212.122.221.133/viewtopic.php?t=7720


Temat: jaką maszynę do szycia polecacie?
Mam starego "Łucznika". Po mamie. Ale zbrzydł mi. Głowie to, że jest taki ciężki. Chciałabym kupić nową maszynę. Nie musi być full-wypas. Nie wiem jaką markę wybrać. Na czym wam się...
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=37883


Temat: Austerlitz que l'Aigle regarde
... klimat psuły enesy wojskowe i harcerskie namioty.Niestety w Polsce niwiele jest historycznych namiotów,wcale nie są takie trudne do uszycia,wystarczy dobra nić,płótno żeglarskie,maszyna do szycia typu Łucznik i zacięcie.Żadna filozzofia Wracając do...
Źródło: forum-muzyczne.net/index.php?showtopic=990


Temat: Moze teraz szara strefa sie zmnijeszy?
... sie co to 'noralnosc' i swoboda prowadzenia dzialalnosci.... Gospodarczo nie liczymy sie juz prawie w niczym. Przemysl cieżki (Warynski) - dawno zapomiana sprawa, zbrojeniowka (hhmmm... łucznik ? maszyny do szycia ?...
Źródło: forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=7781


Temat: dylemat
witam. mam parę nurtujących mnie pytań, które bez odpowiedzi nie pozwolą mi dokonać wyboru.. cóż ja na mojej maszynie uszyję..? wszystko co mi przyjdzie do głowy.. teraz leży i czeka materiał na zasłony i bluzka koszulowa do zwężenia..i jeszcze torba z podszewką do naprawy.. mniej więcej takie sa moje oczekiwania.. teraz mam 21lat a moja przygoda z poprawkami bo na szycie się nie zanosi zaczęła się jakieś 10 lat temu w towarzystwie 40letniego łucznika walizkowego mojej babci..kawał ciężkiej, solidnej maszyny gdzie plastikowy jest tylko włącznik do lampki.. miał on co prawda tylko jeden ścieg z możliwością szycia do tyłu i ustawiania skoku.. ale i na łucznika przyszedł czas i nie mam już cierpliwości do jego humorów.. decyzja: nowa maszyna. 1. najpierw na myśl przyszedł mi łucznik lub singer bo tylko tych producentów znałam.. ale przestraszyły mnie trochę opinie o plastikowych, chińskich podzespołach. 2. więc może husqvarna, toyota lub brother bo te moim zdaniem na obrazkach...
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,588.html


Temat: JANOME 6600P-moja maszyna
Od niedawna jestem baaardzo zadowoloną właścicielką tejże maszyny.Nie mogłam się zdecydować z wyborem,ostatecznie ograniczylam się do dwóch modeli tj.ELNY 7300 i JANOME 6600.Wybrałam JANOME ze względu na różnicę w cenie (200 pln),bo oprócz wyglądu zewnętrznego w zasadzie niczym się nie różniły.Szyje cichutko,ma mnóstwo udogodnień m.in.:kolanowe podnoszenie stopki,obcinanie nici,niezależne nawijanie szpuleczki,możliwość szycia za pomocą przycisku start/( sprawa np.przy automatycznym robieniu dziurek i haftach-maszyna szyje jednym tempem,),dodatkowy blat powiększający powierzchnie szycia(nic się nie zsuwa z maszyny),górny transport,oprócz tego ogromna ilość ściegów dająca szerokie pole do popisu wyobrazni,13 stopek w wyposażeniu.Fakt,że maszyna sporo kosztuje,ale jest warta każdej złotówki,którą na nią wydałam. P.S.Bym zapomniała,ta maszyna do mnie "gada" tzn.przy wyborze ściegu pokazuje na wyświetlaczu czego ode mnie potrzebuje:jakiej stopki,jak ustawić ząbki,i w jakich "widełkach" mogę się poruszać(długość i szerokość ściegu). Niektórzy boją się kupować maszyny komputerowe,ale wierzcie mi nie ma powodu,moja maszyna jest bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze.Wcześniej szyłam na 15-letnim Łuczniku.Mam wrażenie jakbym się przesiadła z malucha do mercedesa. Wydaje mi się,że maszyna jest przeznaczona dla osób ,które sporo szyją i przede wszystkim mają stałe miejsce dla niej(raczej nie nadaje się do przenoszenia-waży 12 kg.)Jeśli ktokolwiek szuka maszyny...
Źródło: krawiectwo.fora.pl/a/a,626.html


Temat:
Aj się czepiasz ;-D Dziadek całe życie w łuczniku pracował!!! Ale pojebało mu się i robił przy maszynach do szycia!!! Ua ha hahha h
Źródło: airsoftpg.fora.pl/a/a,3.html


Temat: Łucznik Kornelia 2004
Muszę na biegu kupić maszynę do szycia - mam przeznaczona na nią ok. 600 złotych Czy Kornelia jest dobrą maszyną? Co sądzicie o Łucznikach, można juz podziałać na nich? Chyba się...
Źródło: maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?t=955


Temat: Łucznik Kornelia 2004
Ja mam maszynę do szycia Łucznik już 18 lat jestem z niej zadowolona, szyję nią praktycznie wszystko
Źródło: maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?t=955


Temat: : Wiertarka do płytek
Ja mam konstrukcję trochę trudniejszą od cepa, ale się po części sprawdza. Zastosowałem średnio nietypowe rozwiązanie. Mianowicie na sztywnym statywie umieściłem silnik z regulatorem ( całość od maszyny do szycia łucznik ... ratach około 30 godzin pracy. Tę osobliwą maszynę cały czas ulepszam. Nie od razu Kraków zbudowano. Marzy mi się możliwość przesuwania główki wiertarki w osi x y w poziomie. Planuję też...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=7901


Temat: Z innej beczki
Poprowadzę kurs bezwzrokowego szycia na maszynie Łucznik. W programie kursu: zwężanie spodni. Mogę poprowadzić także kurs kroju. Mam doskonałe żurnale Burda. Pisać na priv. Ps. Zwężam rowerowe koszulki i spodenki.
Źródło: forum.rowerowylublin.org/viewtopic.php?t=2213


Temat: Slavia 634 / ISB M1
Czesi przynajmniej coś robią a my zatrzymaliśmy się na poziomie FSO i maszyn do szycia firmy Łucznik. Takie same i mnie myśli naszły, nawet wódki produkować nie umiemy, niestety
Źródło: 212.122.221.133/viewtopic.php?t=9497