paprotniazycia

Temat: Odra Od Kędzierzyna Do Opola
... jak jade na jakieś jezioro np Nyskie i łowie z wójkiem z łódki to mam duzo sprzętu ale jak chce się pobowaić płotką to po co mi nie wiadoomo jaki sprzed...
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=12005



Temat: Przeczytaj Dodaj Opinie>>moze To Cos Dla Wszystkich Forumowiczów!<wędkarzy>>
... wwedki,krzeselka,lozka wwedkarskie,namioty wedkarskie,lodki zzanetowe wszystko z najwiyzszej ppolki,elektroniczne sygnalizatory,poprostu wszystko co w normalnym sklepie.i oczywiscie tak jak w kazdym iinnym sklepie bedzie masa pprzynet,koszykow zzanetowych,splawikow,podbierakow,pokrowcow z wysokiej polki,wszystko bedze naprawde w...
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=30557


Temat: Przeczytaj Dodaj Opinie>>moze To Cos Dla Wszystkich Forumowiczów!<wędkarzy>>
... WYBIERA SIE NA RYBY,,A TU PSIKUS,,CZEGOS BRAKUJE A WSZYSTKIE WEDKARSKIE POZAMYKANE,JEZELI CHODZI O GWARANCJE ,TO BEDE UDZIELAL GWARANCJI NA KAZDY SPRZET,KUPIONY W MOIM SKLEPIE..!!pROSZE O DALSZE KOMENTARZE.pOZDRAWIAM
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=30557


Temat: Wedkarskie Eldorado :)
jest takie miejsce gdzie ryby same wskakuja do łodki nie wierzycie? zobaczcie sami http://pl.youtube.com/watch?v=SGWiaqGjQaU&...feature=related
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=14947


Temat: "sukcesy I Porażki" Czyli Podsumowanie Sezonu 2008! & "plany I Marzenia" Czyli Załozenia Na Rok 2009
poświecę spinningowaniu na Odrze, żeby rozgryźć ryby z moich okoli Zamierzam zmienić koło wędkarskie, bo moje to jest żal, a nie koło. Zobaczymy jak będzie w nowym z zawodami, ale podobno...
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=19293


Temat: [s] Łodzie Wędkarskie Viking240!
lub odbiór osobisty we Wrocławiu. UWAGA!! Jesteśmy legalnie działającą firmą! Wystawiamy rachunek potrzebny do rejestracji łódki jako wędkarskiej! W razie pytań kontakt możliwy pod numerem telefonu 888091438 lub na maila vikingpolska@wp.pl...
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=29360


Temat: Zestaw do 200 zł
Zestaw = wędka + kołowrotek Jakieś tam doświadczenie wędkarskie mam, ale nie za duże więc zwracam się z prośbą o pomoc. Mogę powiedzieć, że jestem zielony, bo zawsze kupowałem wędke na rynku i jakoś się tam łapało... Teraz chcę kupić zestawik do połowu spławikowego z łódki, ale coś porządnego co posłuży dłużej niż jeden sezon. I tu podstawowe pytanie czy za 200...
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=3854


Temat: Szukam Domku Na 4-5 Dni Na Mazurach
Witam. Jak w temacie. Chcemy wyjechać na na kilka dnia na Mazury. Poszukujemy domku blisko jeziora z możliwością wypożyczenia łódki z silnikiem. Czy ktoś może coś polecić. Internet roi się od ... natomiast powiedziec ze jeżeli chodzi o pozwolenia wędkarskie na to jezioro to dostaniesz je w Stacji benzynowej w Miłkach bądź w Giżycku w sklepie wędkarskim Foto Kaśka www.wedkarstwo.e-gizycko.pl/ Oprócz jeziora Wojnowo...
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=30924


Temat: Połów Dorsza Z Darłowa
... sklepów wędkarskich po przeczytaniu naszych postów wprowadzą do sprzedaży jakieś składane wędkarskie nocniki? Żarty, żarty, ale podtrzymuję swoje zdanie, że te ładne i zapewne nowoczesne łódki nie są przystosowane do świadczenia...
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=21645


Temat: Czego zawsze chcieliście użyć, a się nie dało?
to może tutaj opiszę co mi wpadlo do głowy. Jeżeli byłyby już te łódki to moglibyśmy zrobić zawody wędkarskie. Np. o tej i o tej w tym i tym miejscu przez...
Źródło: barsawiaots.fora.pl/a/a,400.html


Temat: Budowa łódki zanętowej - help me ?
Na początek witam wszystkich użytkowników tego FORUM Jak wczoraj wspomniał MC-Maxim chciałem wykonać właśnie łódkę zanętową. Zdaję sobie sprawę, że to nie jest forum ani wędkarskie ani morskie, ale może ktoś...
Źródło: rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=4650


Temat: Robimy zestawienie kempingów
... są . Pewnie bym nie zauważył czy na tym kempingu jest plac zabaw , ale na pewno zainteresowało by mnie czy są pomosty wędkarskie, wypożyczalnia łódki wędkarskiej lub inny sprzęt pływający,...
Źródło: forum.karawaning.pl/viewtopic.php?t=4616


Temat: pielęgnacja stawu- odkażanie
... Ja widziałem jak nasze koło wędkarskie na mini jeziorku (jakieś 8-10ha) to normalnie z łudki posypywali wodę wapnem. mówili że pomogło że ryby przestały chorować. Jak ktoś ma jakieś ciekawe pomysły...
Źródło: forum.oczkowodne.net/viewtopic.php?t=3786


Temat: "Zmarszczki ze śmiechu" :)
dzisiaj działają! *** Jezus z apostołami w łódce na jeziorze. W pewnym momencie Jezus wychodzi z łódki i idzie w stronę brzegu. - Czy ja też tak mogę? - pyta Piotr. - Oczywiście - pada odowiedź. Piotr wychodzi z łódki i natychmiast zaczyna tonąć. Jezus odwraca się przez ramię i krzyczy: - Po palach idioto, po palach!!
Źródło: e-kwidzyn.pl/forum/viewtopic.php?t=110


Temat: jak zarejestrować motorówkę?
kupiłem wkońcu motorówkę jesion 4 zarejestrowana w Koszalinie w PZMISW no i lipa - co dalej u nas ludzie rejestrowali w gminie jako wędkarskie ale małe łódki ta ma ok 80KM...
Źródło: camperteam.pl/forum/viewtopic.php?t=3805


Temat: łowienie z brzegu....
GPSa używam na jeziorze, z łódki. Jest wtedy nieoceniony. A jeśli chodzi o miejsce w jakim wędkowałeś, to mało dokładny opis z Twojej strony nie pozwala mi precyzyjnie określic gdzie to ... z wału, a u ujścia Libawy jest ograniczona ilość miejscówek. Jak pływałem tam w zeszłym roku łodka, to zawsze były obozowiska wędkarskie. Wiekszość przyjeżdża całą ekipa, ze Śląska i łowią przez...
Źródło: wedkarstwo.opole.pl/forum/viewtopic.php?t=75


Temat: Pojezierze Leszczyńskie
... brzeg często są tam zawody. Od strony Nowego dębca jest ciężko, bo w każdej wolnej dziurze z trzcin parkują łódki, ale może coś znajdziesz.
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=20899


Temat: Ubiór Do Połowu Ryb Nocą Z Łódki
Połów ryb nocą z łódki ma to do siebie, że jak zacznie padać deszcz to nie wiadomo kiedy przestanie, a do rana trzeba przetrwać. Zwijanie sprzętu i spływanie z jeziora nocą ... do 500zł no może 550zł. W mojej miejscowości są dwa sklepy wędkarskie, ale w sprzedaży odzieży zero. Jestem więc skazany na zakup czegoś w internecie, gdzie wszystko jest zachwalane (oczywiście dotknę ... nieprzemakalną dysponują.Do połowu z łódki nocą (wiosna, lato) - co polecacie, a czego nie ? Liczę na coś aktualnie dostępnego, bo sezon szybko się zbliża. Tym, którzy odpowiedzą na moją prośbę...
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=28067


Temat: Rekordowa Tołpyga
... że ma 120 centymetrów długości, a waży 24,5 kilograma. Obiecałem sobie, ze jak kupię kiedyś, jakiś porządny aparat fotograficzny ,to będę go zawsze zabierał na wyprawy wędkarskie, a rekordowe ryby wypuszczał...
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=15177


Temat: Sen O Wielkim Szczupaku
... pióro i podtrzymania tematu - PRZYGODY WĘDKARSKIE . Chciałbym powiedzieć, że dopóki macham wędą..............to może jakieś okazy, lub przygody będą. Maj już blisko, a moje okonie i szczupaki, na mnie czekają....
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=15170


Temat: Szlak konwaliowy i nie tylko
... po drodze ostatnie zabudowania i cumujące łódki wędkarskie. Po ok. 800m wpływamy na jez. Wielkie. Potem trzymając się jego prawego brzegu kierujemy się na drugi jego koniec. Po zlalezieniu kanału (co...
Źródło: boszkowo.fora.pl/a/a,47.html