paprotniazycia

Temat: Zdrowie psychiczne młodzieży w okresie szkolnym
... (w zeszłym tygodniu opracowywałem Chłopów, w tym Ludzi bezdomnych - i znajdź tu czas na czytanie tego wszystkiego), to jeszcze jakieś wypracowanie trzeba napisać, interpretacje, czytanie ze zrozumieniem. Na weekend jest...
Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=252354



Temat: Kącik egzaminacyjny Matury, egzaminy gimnazjalne, testy wstępne do przedszkoli...
na oba, ale napisałem z "Wesela". Przeważyło to, że znajomość dramatu Wyspiańskiego mam trochę świeższą, a zakończenie "Lalki" myliło mi się z zakończeniem "Ludzi bezdomnych". Wody dużo nie lałem, co u...
Źródło: forumcm.net/index.php?showtopic=117


Temat: offtopic
... wiem jak reszta wypracowanie pisałem z ludzi bezdomnych, rewelacji nie będzie ale w sumie jak będzie 40/70 pkt to nie najgorzej. z polaka mnie to satysfakcjonuje
Źródło: slizg.eu/forum/viewtopic.php?t=2590


Temat: probne matury
" />ja skoncyzl dzis po 90 min ;] na wypracowanie temat nawet prosty "ludzie bezdomni" albo "swietoszek" wybrol ten pierwszy bo o drugim nei mom zielonego poejcia ;] testy czytanai z...
Źródło: niebiescy.pl/forum/viewtopic.php?t=4437


Temat: Syzyfowe Prace czyli edukacji holonetowiczów ciąg dalszy ...
bzdury - co gorsza identyczne jak w temacie o Wokulskim z próbnej grudniowej, co zresztą polonistka mi raczyła zaznaczyć - Angielski (rozszerzony): 89% - jak zwykle poszło gładko, choć z wypracowania...
Źródło: holonet.pl/viewtopic.php?t=4384


Temat: Plan Taktyczny zlotu OT
Ja juz sam nie wiem co robic xD napisze mi ktos ten referat? xD I przy okazji moje wypracowanie z polskiego? Az chce sie zawolac: Ariel! Trzeba było zawołać, może akurat by miała chwilę [ Dodano: 10-06-09, 14:40 ] Nadal brak chętnych do napisania wypracowania z polskiego na podstawie Ludzi bezdomnych? upsss, przeczytałam dopiero 1 tom...
Źródło: ot.vdl.pl/viewtopic.php?t=214


Temat: Matura CKE - inne przedmioty
... specjalnie trudny, ale nie był jakoś specjalnie łatwy, taki średni. Podobał mi się pierwszy temat wypracowania bo można było wodę lać, nad drugim nawet nie myślałem, bo "Ludzi bezdomnych" nawet nie...
Źródło: matematyka.pl/viewtopic.php?t=101557


Temat: Błagam pomużcie!!!
Witam, na poniedziałek musze napisać wypracowanie na temat: Wenus z Milo i Rybak...odniesienie treści dzieł sztuki do sytuacji przedstawionych w powieści Ludzie bezdomni...bez tego będzie kompletna klapa...jezeli ktos posiada coś takiego...
Źródło: forum.matura.pl/viewtopic.php?t=9040


Temat: Jakie zdajecie przedmioty na maturze?
" />Co do wypracowań to w próbnych miałem po 25 pkt. Jednak boję się, że mi nie siądzie lektura kompletnie. Z resztą widzę mały paradoks. Na pierwszej próbnej była Lalka, którą świetnie znam i miałem 36%, na drugiej próbnej byli "Ludzie bezdomni", których nie czytałem i mało o tej książce wiedziałem - wynik 51%. Jednak obie wartości mnie nie zadowalają Chciałbym mieć...
Źródło: alk1b40.nastolatek.pl/forum/viewtopic.php?t=4881


Temat: Matura 2010
Jeden pisał o szklanych domach (dla nieuświadomionych w ludziach bezdomnych jest biedota i maszyny parowe, w przedwiośniu idealizm i marzenia o nowej polsce), drugi pisał do rzeczy i też poleciał. A...
Źródło: forum.mirriel.net/viewtopic.php?t=10913


Temat: Dziś egzaminów dzień kolejny
Uczniowie ostatnich klas szkół onadgimnazjalnych mają za sobą ierwszy dzień róbnych matur. W iątek sprawdzali umiejętności formułowania myśli w języku ojczystym, na oziomie odstawowym. Pisali wypracowanie na jeden z dwóch tematów i odpowiadali na ytania dotyczące tekstu o IV Igrzyskach Olimpijskich w Londynie z 1908 r. Maturzyści mogli isać na odstawie ‟Ludzi bezdomnych”, czy według Stefana Żeromskiego fabryki, huty, i kopalnie oznaczały nowoczesność i ostęp czy iekło dla racujących tam ludzi. – Miałem rzeczucie, że ojawi się akurat ta lektura – rzyznał jeden z uczniów klasy matematyczno-fizycznej I LO. Weronika Sobczyńska z tej...
Źródło: koszal.in/forum/viewtopic.php?t=9331


Temat: Lektury
" />Tak, wiem, dręczą nas nimi w szkole, odpytują, każą pisać wypracowania, albo też ten koszmar mamy już za sobą. Jednakże czasem i tego będę bronić jak niepodległości, zdarzają się książki ... wyżej. "Makbet" i ogólnie dzieła Szekspira. A co mnie strasznie umęczyło? ""Cierpienia młodego Wertera" cierpiałam razem z nim, choć może nie w tym sensie ^^ "Ludzie bezdomni" "Nad Niemnem" Narazie tyle...
Źródło: kawerna.pl/forum/viewtopic.php?t=465


Temat: Sesje, matura, testy :)
Wczoraj Polski raczej bezbolesnie, tylko jak zwykle musieli dowalic jakas nudna lekture (teraz ludzie bezdomni akurat) az czlowiek walczy zeby nie zasnac podczas pisania wypracowania... z kolei drugiego tematu wybrac nie...
Źródło: lfc.pl/forum/viewtopic.php?t=1572


Temat: Hej za dzień maturaaa...
Ja zdawałem 2 lata temu. Chemia rozsz + fizyka rozsz + polski podst. Wydaje mi się, że zdanie matury pisemnej z polskiego jest bardzo łatwe - opisywałem w wypracowaniu chłopów, mimo iż ich nie przeczytałem (tylko bryk) i zdałem na 78% . Do ustnej przyłożyłem się może z 3 godziny (posługiwałem się lekturami "Ludzie bezdomni", "Kordian" (tego nie przeczytałem), oraz wierszem Norwida...
Źródło: trioda.com/forum/viewtopic.php?t=11028


Temat: Pisanie wypracowań maturalnych bez znajomości lektur.
" />cold reading raczej na niewiele się tu zda gdyż w kluczu są punkty za konkretne sformułowania. Ja doszedłem do dużej wprawy z pisania wypracowań (ok. 80% pkt.). Najprostszym sposobem jest... ... powinniśmy pisać ale chodzi o to żeby napisać każde możliwe skojarzenie do jakiegoś opisu (np. że fabryka przypominała węża (praca z Ludzi bezdomnych, opis fabryki tam był i trzeba było wypisać...
Źródło: grmg.pl/forum/viewtopic.php?t=10125


Temat: Matura 2009
Ej podstawa miała fajne tematy wypracowania. Porównanie Telimeny i Zosi w gimnazjum się robiło... Z moją polonistką zakładaliśmy się, że będą Ludzie bezdomni , Lalka albo Chłopi :D I abrakadabra Chłopi...
Źródło: forumzn.pl/viewtopic.php?t=19941


Temat: Matury, egzaminy na studia
Ludzi Bezdomnych tez raczej nie dadza poniewaz bylo o tym na probnej /przynajmniej u mnie/ Chcialbym cos z romantyzmu albo wlasnie z tematyki lagrowo-łagrowej. Polskim sie najbardziej stresuje zeby napisac to wypracowanie jakos porzadnie. Narazie powtorzylem wszystkie lektury /streszczenia/ ale zaczynaja mi sie mieszac . Pozdro BW
Źródło: overkill.pl/forwhom/viewtopic.php?t=1781


Temat: Zdrowie psychiczne młodzieży w okresie szkolnym
... Chłopów, w tym Ludzi bezdomnych - i znajdź tu czas na czytanie tego wszystkiego), to jeszcze jakieś wypracowanie trzeba napisać, interpretacje, czytanie ze zrozumieniem. Na weekend jest jeszcze wiecej zadane. I...
Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=252354


Temat: Plan Taktyczny zlotu OT
Nadal brak chętnych do napisania wypracowania z polskiego na podstawie "Ludzi bezdomnych"?
Źródło: ot.vdl.pl/viewtopic.php?t=214


Temat: sprzedam wypracowania oraz prace maturalne
wypracowania maturalne (66 stron w 1 pliku) zagadnienia z ronych epok literackich: emigracja, tragizm losu emigracyjnego w literaturze romantyz ideal człowieka i obywatela w lit staropolskiej ideały średniowiecza i renesansu jak rozumiesz określenie bogowie jak ludzie - ludzie jak bog jakie wartości literatury staropolskiej pozostają aktualne t koncepcja poety i poezji lalka i przedwiośnie - literatura straconych złudzeń mechanizmy i skutki działania ... 08-młoda polska 09-xx lecie 10-wspólczesnoc utwory: antygona biblia bogurodzica bohaterowie bolesław prus - lalka chlopi chlopiwies dziady faraon konrad kordian ludzie bezdomni medaliony potop przedwiosnie treny wołodyjowski wesele zemsta motywy: motyw...
Źródło: forum.matura.pl/viewtopic.php?t=8913


Temat: Kącik egzaminacyjny Matury, egzaminy gimnazjalne, testy wstępne do przedszkoli...
... Stanisław Reymont Chłopi (t. I) ? Stefan Żeromski Ludzie bezdomni ? Stefan Żeromski Przedwiośnie ? Witold Gombrowicz Ferdydurke ? rozdz. II, III, VI, VII, VIII, IX, X, XII, XIV ? Zofia...
Źródło: forumcm.net/index.php?showtopic=117


Temat: lektury z polskiego
Lista lektur do matury - język polski Zgodnie ze standardami wymagań egzaminacyjnych tematy wypracowań na egzaminie pisemnym z języka polskiego będą formułowane na podstawie następujących utworów: Poziom podstawowy - literatura polska ... Chłopi (t. I) 24) Stefan Żeromski - Ludzie bezdomni 25) Stefan Żeromski - Przedwiośnie 26) Witold Gombrowicz - Ferdydurke - rozdz. II, III, VI, VII, VIII, IX, X, XII, XIV 27)...
Źródło: forum.matura.pl/viewtopic.php?t=3779


Temat: sprzedam wypracowania oraz prace maturalne
Witam posiadam wiele wypracowań i prac maturalnych. Sprzedam je nie drogo bo po 25 złotych. Zapraszam kontakt: maro786@wp.pl lub gg 3176406 oto lista kilku tematów które posiadam: 01 - Adam Mickiewicz ... - Ludzie bezdomni 49 - Swiat wartosci a determinacja czlowieka przez historie - moj 50 - Topos rycerza 51 - Trwałe wartości epoki staropolskiej 52 - Trwałe wartości odrodzenia i oświecenia...
Źródło: forum.matura.pl/viewtopic.php?t=8913


Temat: Ateiści contra Wspólnoty Religijne.
o nieuleczalnie chorych ludzi oraz ich bliskich na całym świecie. Więcej http://wiadomosci.polska.pl/specdlapols ... 135204.htm W Polsce siostry prowadzą ponad 360 przedszkoli i pracują w 33 przedszkolach prowadzonych przez inne instytucje. Mają ... dla dzieci oraz 104 domy pomocy społecznej dla dorosłych. Prowadzą 2 schroniska dla kobiet bezdomnych, 7 domów samotnej matki, 36 stołówki dla bezdomnych i pracują w wielu podobnych instytucjach prowadzonych przez...
Źródło: pulawy.org/forum/viewtopic.php?t=1707


Temat: Piraci drogowi na celowniku!
... wsrod ludzi itd. zrobmy rowne drogi, nie wycinajmy drzew przy drogach nie smiecmy i przyjemnie bedzie ogladac polska zlota jesien z perspektywy kierowcy.a teraz pytanie retoryczne : dlaczego np na niemieckich...
Źródło: ww.orientacja.pl/viewtopic.php?t=12709


Temat: Petycja w sprawie zakazu zabijania psów przez mysliwych
dalej jak kilka dni temu słyszałam w TV, że schronisko,' nie przyjmuje bezdomnych zwierząt, choć potrafi być elastyczne w tej kwestii' (śmiać się czy płakać?).. Do takich absurdów dochodzi.. Chipowanie i ogólnopolska baza danych .. słyszę o tym od kilku lat.. może przyjdzie nam na nią czekać następnych ładnych kilka latek.. później prawo musi mieć czas na wejście, za-chipowanie zwierząt, wypracowanie instrumentów do jego stosowania w praktyce, zmiany świadomości o bezkarności .. a do tego czasu 'wolna amerykanka' ? Ehh Wybacz .. Piszesz, że psów zdziczałych, czy bezdomnych nie ma tak wiele, ale ... ktoś kiedyś mądrze powiedział, lasy nie są niczyje, choć zwykle są państwowe ( a u nas dla wielu ludzi nadal co państwowe to niczyje i tylko kary mogą tą świadomość zmienić- ... ludzi wchodzących do lasu na nadym terenie sprawdziło, czy nie ma tam zakazu wejścia z powodu ryzyka pożaru? Jaka jest świadomość prawa obowiązującego w lesie, choćby obowiązku poruszania się po ścieżkach,...
Źródło: forum.stopodstrzalom.pl/viewtopic.php?t=13