paprotniazycia

Temat: Uzywany CAREER 707 mk.2 , co sadzicie?
...
Źródło: forum.airguns.pl/viewtopic.php?t=1694



Temat: Lufy - producenci, parametry, cięcie, itd.
" />Jaka ta lufa jest? A jakie to ma znaczenie? Lothar-Walther to już nie jest żadna rewelacja czy mistrzostwo świata... Ważniejsze pytanie jest "jak ta lufa jest obrobiona", a najważniejsze: jak celny jest ten karabinek. Surówka lufy to tylko materiał wyjściowy. Efenty mogą być... różne, i hasło Lothar-Watlther nie uratuje bubla. Longbowa testowałem. W którymś "Biesie" był zdaje się opis... Całkiem sympatyczny...
Źródło: forum.airguns.pl/viewtopic.php?t=609


Temat: Lufy - producenci, parametry, cięcie, itd.
" />Witam No właśnie - też wychodzi mi na to, że BSA samo robi lufy. Nie chce mi się wierzyc troche.... Anschutze to w theobenie "It also features a .177 calibre AnschĂźtz barrel, which is precision choked to ensure that the Rapid continues to be the most accurate PCP on the market today" - rozmawiałem z nimi i mogą rownież wstawić lothara (np w mkI FAC -"58.4 cm long (23”) .25 calibre choked Walther Barrel"), lufy anschutza 400 i 483 mm. Mogą też dopasować ilość juli do zamówienia, lufy z różnym skokiem gwintu - także ok (nawet baaardzo ok). Wracając do BSA, to robią jeszcze te wersje "blueprinted" - tam są dluższe lufy - spróbuje to znależć... pozdrawiam p.s. w theobenie, jako problem z...
Źródło: forum.airguns.pl/viewtopic.php?t=609


Temat: Lufy - producenci, parametry, cięcie, itd.
" />wychodzi na to, że sami robią te rury! "And, you're getting a real BSA barrel with this rifle, which is as accurate as a Lothar Walther (in case you didn't ... _offset=72 co ciekawe, pisze, że zmienia lufy w obrabianym na paru forach ostatnio gunpowerze. Można kupić "czyste" blanki BSA, czokować itp.
Źródło: forum.airguns.pl/viewtopic.php?t=609


Temat: Wybór pistoletu tarczowego
... ale go z produkcji chyba wycofuja napisalem mail do fabryki, zobaczymy co odpowiedza. Ktos moze z tego strzelal? W opisie jest napisane ze lufa to Lothar Walther...
Źródło: forum.airguns.pl/viewtopic.php?t=2164


Temat: O wiatrówkach, optyce, sprężynach i innych, słowem cool
" />Lufy Walthera i ceny http://www.lothar-walther.de/html/262.php Tuning i inne (crosman też) http://www.airgunsmith.com/ http://www.airgunartisans.com/
Źródło: airbar.pl/viewtopic.php?t=296


Temat: karabinek
... Masz tam precyzyjną lufę Lothara Walthera, a nie w każdym pcp się je stosuje, tylko do tych z wyższej półki. Karabinek będzie na pewno bardzo celny. Zauważyłem, że te nowe wersje...
Źródło: wiatrowki.pl/forum/viewtopic.php?t=252


Temat: No pochwalcie sie panowie jakiej broni używacie!!
... lufa wyczynowa poligonalna lothar-walther kal .30-06 SPRG, osada wyczynowa. Optyka Swarovski Z6i 2,5-15x56P BT, krzyż 4A-I. Skupienie na 150m amunisją seryjną S&B PTS 11,7g ok. 20mm dla serii 5 strzałów.
Źródło: knieja.pl/forum/viewtopic.php?t=1060


Temat: Lufa poligonalna
Witam!!! Ostatnio noszę się z zakupem nowej lufy do broni w kalibrze 6.5x55SE. Lufa ma być semi czyli średniej grubości i bedzie raczej to Lothar Walther. Tak sobie czytam o różnych lufach i zaczynam się zastanawiać nad lufą poligonalną ale nigdy nie miałem z taką styczności. Może któryś z Kolegów przybliży ten temat: jakie są zalety takiej lufy a jakie wady, jak...
Źródło: knieja.pl/forum/viewtopic.php?t=2773


Temat: Lufa poligonalna
Witam kolego!!! Posiadam lufę poligonalną lothar-walther o profilu very heavy kal. 30-06 dł. 65cm, skok gwintu 1:10. uważam ją za bardzo celną, czeski PTS 11,7gr na 100m daje skupienie rzędu 10-16mm...
Źródło: knieja.pl/forum/viewtopic.php?t=2773


Temat: Lufa poligonalna
http://lothar-walther.com/379.php Może nie produkuje gotowych luf w tym kalibrze, ale półprodukty gotowe do toczenia (o średnicy (na oko ;p) około 4 cm ) pod dany system i profil lufy owszem Pozdrawiam....
Źródło: knieja.pl/forum/viewtopic.php?t=2773


Temat: polscy wytwórcy CP
" />Potwierdzam co napisał skorupa, z tą różnicą , że ja kontaktowałem się z green mountain ( dzięki VIS) i problemow nie ma zadnych . Ciekawe jak koszt wysyłki. Lufa to jakies 140 dolcow. Plus wysyłka. Teraz napisalem maila do lothara walthera, ciekawe czy wysla i jaki koszt. Jak ktos reflektuje to mozna by zamowic kilka na raz, przesylka wyjdzie taniej
Źródło: strzelecka.net/viewtopic.php?t=177


Temat: polscy wytwórcy CP
" />no niestety wiekszosc broni lontowej i kolowej u nas ma lufy z takich rur. rury sa na tyle grube ze jest zapas na frezowanie oktagonu.Wytrzymalosc ich jest dalece wieksza niz wtedy. Dzisiejsza stal jest jednak jakby ciut lepsza. Jak sie wie co i jak to nie ma klopotu. Oczywiscie kupne lufy tez mozna sciagnac lub zamowic u nas i z atestem. Sproboj sciagnac od Lothara Walthera. Dla mnie jednak troche bez sensu jest placic za i tak gladką rure 600 zlotych. Jak gruboscienna w kal 18mm na testach spokojnie wytrzymuje 40g prochu...
Źródło: strzelecka.net/viewtopic.php?t=177


Temat: Popękane zamki (Walther p22)
jeden poszedl w strone luf. Jak dotad lothar sie cenil wysoko ale bubli nie wypuszczal. Miejmy nadzieje, że tak zostanie.
Źródło: strzelecka.net/viewtopic.php?t=1899


Temat: Nielegalne posiadanie istotnych elementów bp POTRZEBNA POMOC
" />No i jak z powyzszego wynika kolega maziek chyba cos zjadl, albo za duzo czegos wypil. Jaka lufe posiadal jeremi? Lufa od deka sa58 z wbitym kolkiem w komore i zaspawanym co by go nie wyjac oraz trzema otworami na dlugosci, otworami o srednicy wiekszej niz kaliber ( wiem bo mam takie deko) .Taka lufa bedzie zawsze lufa "zdekowana" bo z "deka "pochodzi.Jesli ucial kawalek to ile mial? 5cm?10cm? Lufy a wlasciwie rurki z przewodem gwintowanym. Widze maziek na prokuratora w 4 Rp czy ktora my tam mamy bys sie nadawal. Wedlug Ciebie to lufa? Ok, W takim razie prosze mnie zamknac, mam takich luf w domu 5 szt. Sa to doslownie gwintowane rury cylindryczne z zewnatrz. Surowki produkcji lothara walthera do broni czarnoprochowej. Myslalem ze skoro te lufy nie maja komory nabojowej to lufami nie sa lub tez lufami sa ale do broni CP ktora mozna miec bez zezwolen. Wykaz prosze jak wg Ciebie ucinka lufy zdekowanego SA58 podpada pod ustawe. Otwieram czteropaczek, poczytam, posmieje sie.
Źródło: strzelecka.net/viewtopic.php?t=1814


Temat: wylot lufy-"korona"
" />mam pytanie o korone lufy . w roznych typach broni wylot lufy jest obrobiony w rozny sposob. w broni wojskowej najczesciej krawedzie lufy sa polokragle lothar walther proponuje 3 rozne...
Źródło: strzelecka.net/viewtopic.php?t=689


Temat: Nowy AR15 na forum - powitanie.
... przy okazji powitania pozwolę sobie pochwalić się moją najnowszą zabawką: kal. 223 rem. lufa lothar walther 20 zoll national match trigger kompensator OA obudowa lufy A.R.M.S. S.I.R. Holosight gen I piotrek...
Źródło: strzelecka.net/viewtopic.php?t=997


Temat: Broń przeżycia - "survival rifles" etc.
w opisie "Lothar-Walther Custom German Rifle Barrel oraz Polished Polygonal Button Rifling" Amerykański symbol zamawia lufy z Niemiec? i w przeciwieństwie do reszty modeli - o poligonalnym przewodzie ?
Źródło: strzelecka.net/viewtopic.php?t=1673


Temat: Hatsan Premium czyli Havalś TĂźfek Lother Walther Namlu
praktycznie w kazdej (jeden wyjątek do tej pory) oringi lufy są zdarte i wyszczerbione. Odnoszę wrażenie, że to skutek wpychania w fabryce luf na chama i pewnie bez smarowania. Warto je...
Źródło: airbar.pl/viewtopic.php?t=2005


Temat: Hatsan Premium czyli Havalś TĂźfek Lother Walther Namlu
" />Uzupełniając powyższy wpis. Nowa seria Hatsanów AT44 Premium lufę ma mocowaną jednak na dwa wkręty, no tyle, że Turcy ten drugi chytrze ukryli. Tak chytrze, że dopiero po dobrej godzinie ... był autorem tej koncepcji o fałszowaniu luf LW przez Hatsana. I chyba do kolegi dotarło już, że palnął bzdurę. Tyle, że zamiast po ludzku przyznać się do tego - błądzić zdarza ... nadruk na lufie nieładny, że jakość wykończenia woła o pomstę do nieba . Inny kolega dodał wniosek, że do Hatsana trafiają lufy z odpadków produkcyjnych LW . Teraz pozostaje czekać, aż ktoś wymyśli, że Turcy lufy zdobywają grzebiąc na fabrycznym wysypisku złomu Lothara Walthera . No dajcież ludzie w końcu spokój tym lufom. Sam się chyba stałem mimowolnym sprawcą tego zamieszania, opisując powyżej jakość koronek pierwszej serii Premium. Ale poza tym lufy były ani gorsze ani lepsze od innych luf LW. Wszystkie miały piękne gwinty, czyściutkie przewody lufy, no i odczuwalnie lepiej zachowywały się na dłuższych dystansach od luf tureckich. Zgodnie z oczekiwaniami. Ani mniej ani więcej. Jedyne co, to to co robione w fabryce HatsanArms - koronka (bo ją się robi w fabryce ... podstawie wyciągać wnioski o jakości lufy? Napis nie strzela na bogów! A surowe lufy LW prosto z fabryki bynajmniej nie wygladają jak precyzyjne narzedzia chirurgiczne. Lufa LW to nie jest tak straszne cóś, że nie można jej sobie wyobrazić w Hatsanie. Cena lufy LW w stosunku do nawet tak niskiej jak w AT ceny całego karabinka nie jest zabijająca. Jeden kolega nawet ... o nowe elementy, zapewne nigdy nie mając nawet w ręce AT Premium. Zawsze wszak można napisać maila do LW z pytaniem o sprzedaż luf Hatsanowi.
Źródło: airbar.pl/viewtopic.php?t=2005


Temat: Renger AT-44-10 lufa Lothar-Walther.
Lufa Lothara Walthera i odchylenie prędkości w granicach 3m/s to nie ma siły musi być celna Wrzuć jakieś tarcze na 50 m please! Na 25m nie ma co robić testu bo...
Źródło: wiatrowki.pl/forum/viewtopic.php?t=238


Temat: [S] Hatsan AT44 prawie regulatorowy :)
Ze względu na fakt, iż kupiłem inny karabinek, mam do sprzedania swoje pierwsze PCP. Hatsan AT44-01 z lufą Lothar & Walther, w osadzie od S400. Karabinek jest swego rodzaju wyjątkowy, tzn....
Źródło: orzel.org.pl/viewtopic.php?t=967


Temat: Hatsan Premium czyli Havalś TĂźfek Lother Walther Namlu
" />W poprzednią niedzielę otrzymałem do testowania dwa egzemplarze - 4,5 i 5,5 - tajemniczego wynalazku w postaci owianego mgłą tajemniczości Hatsana AT44 w wersji Premium, czyli z lufą Lothar-Walther. Pierwsza ... głównie lufa. Gwint na oko różni się znacznie od normalnego, ale nie pamiętałem aż tak dobrze wyglądu gwintu LW, żeby wyciągać jednoznaczne wnioski. Z odsieczą przyszedł Riczard z Przeworska, dostarczając ucinkę lufy LW. Razem dokonaliśmy analizy i pierwszy sukces - to jest LW. Tyle, że koronka wizualnie gorsza od dość przyzwoitych koronek seryjnych egzemplarzy. Zgroza. No ale dopiero strzelanie coś powie. Zabrałem ... przeze mnie, ale kiepsko spisującego się w hatsanowskich lufach. Lufa LW okazała sie dla niego łaskawsza - skupienie 10 strzałów na 5 zł, ale to też nie sensacja. Rozmowa z dostawcą i dwie sugestie: poprawiamy koronkę na 4,5, oraz zwracamy sie do Turków o potwierdzenie formalne montażu lufy LW - nie każdy potencjalny nabywca będzie w stanie organoleptycznie to zauważyć. Lufę wziął w obroty Riczard i stworzył kwintesencję kanonicznej koronki. Od razu widok wylotu lufy zmienił odczucia estetyczne, a gwint ukazał się w całej krasie. Ponowne strzelanie. Exact nie zmienił zdania, bez rewelacji. Natomiast po strzelaniu z H&N FTT oczom moim ukazał się widok napełniający serce ciepłem - 10 śrutów zbitych w jedną bryłkę ołowiu. Niemiecka lufa kocha niemiecki śrut. Doswiadczenie z AT uczy, ... FT 7.9 Reasumując: Wygląda, że lufa LW daje wartość dodaną AT44. Zastrzeżenia budzi wykonanie koronki, stąd rekomendacja nastawienia się na konieczność fachowej poprawki. Oczywiście warto wykonać typowy dla AT i dobrze...
Źródło: airbar.pl/viewtopic.php?t=2005