paprotniazycia

Temat: Okna: argon czy tlenek srebra
takie głupoty? (IMHO chodziło im o warstwę napylaną, odbijającą podczerwień, takie coś jak lustro półprzepuszczalne). Gregory -- Boni
Źródło: topranking.pl/1558/okna,argon,czy,tlenek,srebra.php



Temat: Okna: argon czy tlenek srebra
| czym ma być wypełniona przestrzeń. Argon czy też | tlenek srebra. | Wypełniona? To będą baaaardzo ciemne okne, tlenek srebra to jest ten | czarny osad np na starym srebrze. Czy firma z którą rozmawiałeś o | wszystkim plecie takie głupoty? (IMHO chodziło im o warstwę napylaną, | odbijającą podczerwień, takie coś jak lustro półprzepuszczalne). | | Boni Moja wina, faktycznie ... jak lustro ??? i czy warto w to zainwestować ? Z podziękowaniami Gregory Gregory
Źródło: topranking.pl/1558/okna,argon,czy,tlenek,srebra.php


Temat: Znowu lustro
Moze ktos zna jaks stronke www z przepisami do pordukcji lustra na bazie AgNO3? Bardzo mi to potrzebne .... Pozdrawiam i dzieki .... Ps Nalepiej na prv - p@www.jezioro.com.pl -- Piotr Dynowski Dodajesz NH4OH ... a pózniej jakis aldehyd i srebro sie straca i powstaje lustro srebrowe :))) Pozdrawiam Mietek mie@poland.com
Źródło: topranking.pl/1817/znowu,lustro.php


Temat: srebro - odzyskiwanie
1) trzeba byłoby znać przybliżony skład przewodów 2) rozpuścić całość w kwasie azotowym 3) wykrystalizować azotan srebra (EW. STRĄCIĆ ZANIECZYSZCZENIA ITD) 4) czysty azotan zadać amoniakiem (klasyka z lustrem srebrowym) 5)...
Źródło: topranking.pl/1817/srebro,odzyskiwanie.php


Temat: ksylitol
... cukru. Jak w takim razie stwierdzic domowym sposobem czy to ksylitol czy nie ? Sacharozę należy poddać hydrolizie do glukozy i fruktozy. Glukoza jest cukrem redukującym i daje reakcje lustra srebrowego...
Źródło: topranking.pl/1818/ksylitol.php


Temat: reakcja lustra srebrnego
Myślę, że możesz uzyskać fajny efekt, warto tego spróbować. Tak dla formalności: reakcja lustra srebrowego jest reakcją charakerystyczną dla aldehydów. Prowadzi się ją aby stwierdzić, czy w danej mieszaninie występują jakieś aldehydy. Ponieważ formalina jest właśnie r-rem aldehydu lustro powstanie na pewno. Pyrtanie jedynie jakie ilości tych odczynników zastosować. Musisz popróbować, coś wyjdzie :-))) Jeśli nie będziesz pił odczynników to nic Ci...
Źródło: topranking.pl/1818/reakcja,lustra,srebrnego.php


Temat: Efektowne doswiadczenie
... lustro srebrowe w probowce, zrob smocza krew z KSCN i Fe(II). Top tyle co mi na szybko przyszlo do glowy. Inna sprawa to to, ze poejcie "efektowne" jest malo precyzyjne.
Źródło: topranking.pl/1818/efektowne,doswiadczenie.php


Temat: Powiew logiki w teorii wzglednosci
... interesowało mnie na jaką głębokość wchodzi wiązka światła w lustro srebrowe nim się odbije. Wystarczy podać grubość w atomach. Piotrek
Źródło: topranking.pl/1827/powiew,logiki,w,teorii,wzglednosci.php


Temat: Powiew logiki w teorii wzglednosci
In pl.sci.fizyka Piotr Solarz <psol@sklep.wroc.plwrote: Przepraszam, że się wtrącę. Zawsze interesowało mnie na jaką głębokość wchodzi wiązka światła w lustro srebrowe nim się odbije. Wystarczy podać grubość w atomach. Hm. A...
Źródło: topranking.pl/1827/powiew,logiki,w,teorii,wzglednosci.php


Temat: "Sprawno ć" lustra
On Thu, 25 Aug 2005 13:48:32 +0200, J.F. <jfox_xnosp@poczta.onet.plwrote: | On Thu, 25 Aug 2005 12:54:24 +0200,  OneioO wrote: | Ile (dzisiejsze) lustro odpija padającego światła, a ile pochłania? | Jak sie czasem patrze _przez_ lustro latarki - to mam wrazenie ze gora | 70% ..  Chyba sie duzo nie mylisz. Z tego co pamietam, to szklo absorbuje okolo 9 procent promieniowania w zakresie widzialnym. Czyli tam i z powrotem bedzie tlumienie okolo 18 procent nie liczac rozproszenia na samym srebrze, ktorego wartosci nie znam; w sumie bedzie nie wiecej jak 20 procent. Lepsze lustra bylyby z metakrylanu metylu, popularnego pleksiglasu; on tlumi tylko 3 procent swiatla. Jednak jego miekkosc i mala odpornosc na scieranie (zarysowanie, zmatowienie powierzchni), plastycznosc (zginanie) i znaczne roznica wspolczynnika rozszerzalnosci termicznej w stosunku do srebra, wyklucza go jako material na lustra, no moze za wyjatkiem cyrkowego gabinetu luster.
Źródło: topranking.pl/1827/sprawno,c,lustra.php


Temat: Generator wierszy
Fajna zabawka - niektóre krótkie nawet jakoś brzmią. ;) * * * elegia drzemie jak srebrzysta woda powiedz że włócznia to nie lustro rytuał ziemi wróci odeszłaś * * * tutaj triumfalny pierścień jutrzenki błądzi w srebrze zapałka pożąda słońca w pułapce * * * ogród śnił o krzyku jak tęcza niczym stół nieba płaskie okno cienia czeka pewność że srebrzysta pokusa...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,86228,90587309,90587309,Generator_wierszy.html


Temat: Różności pełne serdeczności 3
w urzędach jest ). Po przyjściu: w lustro ( niechcący ) spojrzałam. I ujrzałam co miałam: - w uchu lewym = klips duży, prostokątny, bursztyn w srebrze, - w uchu prawym...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,45,63723663,63723663,Roznosci_pelne_serdecznosci_3.html


Temat: plus minus 50 - może bysmy sie poznali ?
Zdejmuję je = ulga. I zaraz potem ból serca = każdy klips jest inny!!! Pierwszy, ulubiony = bursztyn w srebrze. Drugi = metaloplastyka. Czujecie ten optyczny dysonans? I ja tak cały...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,45,20499004,20499004,plus_minus_50_moze_bysmy_sie_poznali_.html


Temat: Przesądy - jak sie tworzą?
przesady :-) Pamiętaj, że dawniej lustra nie zawsze były takie jakie znasz teraz. Czasem to bardzo zaawansowane urządzenia techniczne. Zniszczenie takiego mogło spowodować zemstę pasożyta.
Źródło: topranking.pl/1589/przesady,jak,sie,tworza.php


Temat: CHEMIA-mógłby ktoś napisać swoje odpowiedzi z pods
... przykład - trioleinian gliceryny 29 - warunki - światło; produkt: 1-bromo,2(albo4)-metylobenzen 30 - schemat: narysuj probówki; strąć najpierw Ag2O(albo CuO) a potem dodaj do formaliny, wytrąci sie lustro srebrowe(srebro), równanko: HCHO+Ag2O->HCOOH+2Ag...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,157,24232642,24232642,CHEMIA_moglby_ktos_napisac_swoje_odpowiedzi_z_pods.html


Temat: Przesądy - jak sie tworzą?
... nie maja zadnego zwiazku - jak np. stluczenie lustra i potem 10 lat nieszczescia czy inne przesady :-) Skonstruowal bardzo proste doswiadczenie - aparat, ktory karmil golebie w odpowiedzi na np....
Źródło: topranking.pl/1589/przesady,jak,sie,tworza.php


Temat: Jesienny krzyk jastrzębia -- J. Brodski
... w apoteozę dźwięk, w październiku najwyrazistszy. I tam jak gwiazda, koronkową kryzą otoczony, migotliwy, okuty mrozem, szronem, w srebrze, które się iskrzy z oprószonych piór, w zenicie, w ultramarynie płynie tak....
Źródło: topranking.pl/1509/jesienny,krzyk,jastrzebia,j,brodski.php


Temat: okoliczne kąpieliska
dla samego hrabiego A. Zamojskiego. Niestety, trud hrabiego Andrzeja nie zdał się na wiele. Kolejne regulacje Sanu skróciły jego bieg i przyspieszyły przepływ wody, wpływając też na obniżenie jej lustra, co...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23313,24284719,24284719,okoliczne_kapieliska.html