paprotniazycia

Temat: Luteina a Duphaston jaka roznica
Luteina to czysty progesteron zaś duphaston to dydrogesteronu. Różnią się nie tylko ceną, duphaston jest lepiej przyswajany przez organizm. Luteinę trzeba rozpuszczać pod językiem lub brać dopochwowo, duphaston zwyczajnie połykamy. Poza tym luteina ma właściwości termogenne zaś duphaston nie. Branie luteiny i mierzenie wykresów mija się z celem. Cel jednak jest ten sam, choć duphaston ma szersze działanie i skuteczniej podtrzymuje ciążę....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,548,23617376,23617376,Luteina_a_Duphaston_jaka_roznica.html



Temat: luteina podjęzykowa vs. dopochwowa
luteina podjęzykowa vs. dopochwowa Założyłam już dziś jeden wątek, ale nurtuje mnie jedna kwestia.Ginekolog przepisał mi luteinę podjęzykową na wywołanie okresu.Wzięłam dwie pierwsze tableki i kiepsko się czuję, poza tym mają okropny smak.Mam w domu opakowanie luteiny dopochwowej, którą brałam na podtrzymanie ciąży.Czy mogę luteiną podjęzykową zastąpić dopochwową? Na opakowaniu obu napisane jest, że zawiera 50 mg luteiny, czy różnią się one czymś poza ceną, dopochwowa kosztowała mnie 38 zł, natomiast podjęzykowa to wydatek rzędu 3 zł.Jak sądzicie?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,42453137,42453137,luteina_podjezykowa_vs_dopochwowa.html


Temat: Luteina czy Duphaston?
duphaston lepiej sie wchlania, nie podwyzsza temperatury ( wazne jest to jesli np. stosujesz metode termiczna planowania rodziny), luteina jest tansza, ale podjezykowa jest paskudna w smaku, dopochwowa czasami powoduje alergie sluzowki. a duphaston po prostu lykasz. cena duphastonu ok 45-50 zl, aluteiny to ok 3.50 - 5 zl.,
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,12403954,12403954,Luteina_czy_Duphaston_.html


Temat: Luteina czy Duphaston?
Co???!!!!! A gdzieś ty takie ceny widziała?! Duphaston kosztuje ok. 30 zł. A do założycielki wątku: zadałam kiedyś podobne pytanie na forum Ciąża i poród i odpowiedziano mi ,że duphaston jest skuteczniejszy niż luteina. A cena cena jednego i drugiego ( dopochwowej) jest porównywalna.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,12403954,12403954,Luteina_czy_Duphaston_.html


Temat: Luteina czy Duphaston?
ariana1 napisała: > Co???!!!!! A gdzieś ty takie ceny widziała?! w kilku mistach. kilka miesiecy temu musialam kupic(olsztyn), placilam dokladnie 47 zl, w warszawie zalezy od apteki, ale serio ok 50 ... > A do założycielki wątku: zadałam kiedyś podobne pytanie na forum Ciąża i poród > i odpowiedziano mi ,że duphaston jest skuteczniejszy niż luteina. A cena cena > jednego i drugiego ( dopochwowej) jest porównywalna.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,12403954,12403954,Luteina_czy_Duphaston_.html


Temat: ginekolog-położnik (witam ponownie)
Dzien dobry, mam prośbę, czy mogłaby Pani doktor napisać jaka jest róznica między dopochwową a podjęzykową luteiną?(poza ceną i sposobem aplikacji )czy można je brać zamiennie? Lekarz przepisał mi tę podjęzykową ... dopochwowa wersja? Pozdrawiam i dziękuję z góry.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,25337697,25337697,ginekolog_poloznik_witam_ponownie_.html


Temat: luteina
Na pewno nic się nie stanie,jeszcze niedawno luteina dopochwowa była droga i lekarze stosowali podjęzykową dopochwowo.Poczekaj spokojnie do wizyty i poproś o receptę na dopochwową, bo teraz cena taka sama, a...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11916,92423102,92423102,luteina.html


Temat: Czy któraś z Was potrzebuje LUTEINE?
Czy któraś z Was potrzebuje LUTEINE? Witam dziewczyny! Mam na sprzedaż luteinę podjęzykową. Jest ona dostępna bez recepty w cenie ok. 15zl za opakowanie. Ja juz koncze ciaze i nie bedzie mi potrzebna. Pozostaly mi 3 opakowania po 50 tabletek. Sa wazne do wrz-pazdz 2008. Lekarze zapisuja czesta luteine dopochwowa bo jest tansza, ale jakze niewygodna ( Podjezykowa tez mozna stosowac dopochwowo. Cena za 3 opakowania to 30,00. Polecam serdecznie. Gdyby ktos byl chetny zapraszam na mail: jeasie@gazeta.pl Pozdrawiam i zycze zdrowka! Marcowka
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33394,36858147,36858147,Czy_ktoras_z_Was_potrzebuje_LUTEINE_.html


Temat: Luteina doustnie a dopochwowo?
Luteina doustnie a dopochwowo? Mam pytanie.muszę brać luteinę 2* dziennie.Od tej podjęzykowej robiło mi się strasznie niedobrze.Kupiłam więc teraz dopochwową.ale czym one do diabła się różnią(coś mi się kojarzy,że to jedno i to samo)bo na moje oko tylko kolorem naklejki(skład,wygląd ten sam) i ceną.za tą pierwszą płaciłam 8 zł a za dopochwową 35zl.jest jakaś różnica czy apteki sobie tak zdzierają bo podobno po doustnej bardzo czesto jest niedobrze i kobietki wolą dopochwową. Karina i Dzidziulek
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34251,31577935,31577935,Luteina_doustnie_a_dopochwowo_.html


Temat: Luteinę podjęzykową sprzedam taniej
Luteinę podjęzykową sprzedam taniej Witam dziewczyny! Mam na sprzedaż luteinę podjęzykową. Jest ona dostępna bez recepty w cenie ok. 15zl za opakowanie. Ja juz koncze ciaze i nie bedzie mi potrzebna. Pozostaly mi 3 opakowania po 50 tabletek. Sa wazne do wrz-pazdz 2008. Lekarze zapisuja czesta luteine dopochwowa bo jest tansza, ale jakze niewygodna :-(( Podjezykowa tez mozna stosowac dopochwowo. Cena za...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,36679,36856240,36856240,Luteine_podjezykowa_sprzedam_taniej.html


Temat: Luteina - czy któraś bierze?
ok ja zrozumiałam że jednocześnie zażywasz jedną i drugą bo przyswieca temu jakiś tajemniczy cel terapeutyczny. a porpos ceny to powiem ci że ostatnio sie bardzo zdiziwiłam bo mamy w krakowie ściec takich aptek ziko (one sa chyb w całej Polssce) i w tych aptekach luteina kosztuje 23 zł dopochwowa, wczoraj akurat mi się skończyła i nie chciało mi sie jechać w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,47154,62914813,62914813,Luteina_czy_ktoras_bierze_.html


Temat: Temperaturki majowe
dagi29 napisała: > przez te dopochwowe mam mniej sluzu, wiec moze lepiej inny. Ja biorę luteinę doustną dopochwowo, śluz ok, a cena nie pamiętam ale chyba cos ok 5 zł. Dagia...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29531,24060141,24060141,Temperaturki_majowe.html


Temat: luteina
Ja stosuję luteinę podjęzykowo ale dopochwowo. Ponoć podjęzykowa jest dofinansowywana i jest sporo tańsza. Z tego co czytałam na forum wiele lekarzy tak zapisuje luteinę - tę podjęzykową do stosowania dopochwowego. Na opakowaniu jest cena 15,35 PLN ale na pewno tyle za nią nie płaciłam. Nic więcej niestety nie pomogę.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20515,49325005,49325005,luteina.html


Temat: duphaston
Witajcie !! a mnie lekarz przepisał Luteinę podjęzykową ze wskazaniem stosowania dopochwowo... zapewniał, ze działanie to samo tylko cena zdecydowanie inna i miał rację !!! za 30 tabletek płacę 3,40 zł...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10669,27264988,27264988,duphaston.html


Temat: Czy duphaston może zaburzyć cykl?
istotne tzn. cena nie jest dla mnie tak istotna (choć nie bez znaczenia), bardziej mi chodzi o ogólny sens brania tego leku, skoro badania pokazują, że jest ok i wykresy również....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14906,79244691,79244691,Czy_duphaston_moze_zaburzyc_cykl_.html


Temat: Bardzo potrzebna luteina dopochwowa
Możesz tę zwykłą luteinę stosować dopochwowo-to podobno jest dokładnie to samo. Mój gin mi tak kazał robić i do około 15 tygodnia ciąży stosowałam luteinę podjęzykową dopochwowo. Podobno w szpitalach też tak robią, bo te tabletki różnią się tylko ceną. Na wszelki wypadek zapytaj jeszcze swojego lekarza.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,68752533,68752533,Bardzo_potrzebna_luteina_dopochwowa.html


Temat: przeniesiony watek grudniowych INV-cz.III
... całość zapłaciłam ok 9tys. Wizyty, usg i badania krwi w trakcie programu były w cenie. Lilyan duphaston tylko doustnie. Dopochwowo brałam Utrogestan. Luteiny już nie miałam. Kaprogest co 5 dni w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,59314297,59314297,przeniesiony_watek_grudniowych_INV_cz_III.html


Temat: przeniesiony watek grudniowych INV-cz.III
... Lilyan duphaston tylko doustnie. Dopochwowo brałam Utrogestan. Luteiny już nie > miałam. Kaprogest co 5 dni w zastrzyku. > Dziękuję za Wasze opinie. sun, a gdzie sie leczysz?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,59314297,59314297,przeniesiony_watek_grudniowych_INV_cz_III.html


Temat: luteina doustnie czy dopochwowo?
W szpitalach własnie tak robią, jesli kobieta nie moze zniesc luteiny pod językiem - stosuja ją dopochwowo. Roznica miedzy luteiną doustna i dopochwową polega tylko i wylacznie na czasie wchlaniania (co nie ma znaczenia przy regularnym stosowaniu).... no i ceną się roznią.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,42700026,42700026,luteina_doustnie_czy_dopochwowo_.html


Temat: Utrogestan- po co??
ja stosuje ten lek dopochwowo 3razy dziennie po 1 tabl.cena leku 50 zl.co u mnie na 20 dni wychodzi 100 zl.na poczatku myslalm o zmianie leku cena troche za wysoka ale teraz swierdzam ze warto.ten lek dziala tak jak duphaston.wogule jak czytam na forum bociana ( stare posty) to lekarze bardziej zalecaja mn.utrogestan lub duphaston niz np .luteine. stosujesz utragestan100 czy 200.?...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,10855510,10855510,Utrogestan_po_co_.html


Temat: Ile kosztuje ciąża
...do jakiego lekarza Ty chodzisz? Luteina za 38 złotych? JEZU! Też brałam, ale mój gin powiedział mi, że ta doustna niczym nie różni się od tej dopochwowej... niczym...- oprócz ceny...- nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,34561642,34561642,Ile_kosztuje_ciaza.html


Temat: DUPHASTON!!????Prosze o szybka odp!
Hej! Dziewczyny już tu pisały o Luteinie. Spytajcie ginekologa, ale to to samo co Duphaston, bo zawiera 50 mg progesteronu, który jest hormonem ciaży. A cena znacznie inna... Doustna forma jest refinansowana przez NFZ, więc opakowanie kosztuje około 6 zł. Wersja dopochwowa jest lepiej wchłaniana, ale za tą przyjemność trzeba zapłacić około trzydzieści parę złotych.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,35078429,35078429,DUPHASTON_Prosze_o_szybka_odp_.html


Temat: zmiana luteiny na duphaston :(
dopochwowa dziala bezposrednio na macice ze duphaston jest dobry ale luteina bardziej dziala {kazdy lekarz ma inne poglady} no i po samej sobie tez mi tak wydaje a z cena to niejest az taka roznica za duphaston placilam 38 zl a za luteine zaplacilam 34.19 takie sa moje odczucia a ty sama zauwazysz jak sie bedziesz czuc jesli lek niepomoze ale napewno...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,36780082,36780082,zmiana_luteiny_na_duphaston_.html


Temat: plamienia w I trymestrze
W moim przypadku plamienie pojawiło się ok.6 t.c.wskutek wykrytego na USG krwiaka macicy.Stosowałam się do zaleceń lekarza,czyli prowadziłam bardzo oszczędny tryb życia,przyjmowałam dopochwowo luteinę /1 nierozpoczęte opakowanie mam na zbyciu,nawet za pół ceny/i przede wszystkim nie dopuszczałam do siebie myśli,że może być źle.Po kolejnych 4 tygodniach po krwiaku nie było śladu,widziałam już mojego dzidziusia na USG i mogłam wrócić do "normalnego" życia.Kontynuowałam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,49170159,49170159,plamienia_w_I_trymestrze.html


Temat: dlaczego lekarz przepisal mi Luteine?
Czym sie rozni? Cena!!! Ja przez pierwsze 3 m-ce ciązy bralam luteine, mialam przepisana doustna a stosowalam dopochwowo - znajoma aptekarka powiedziala mi ze to jest to samo. pierwsza ciaze poronilam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,29180992,29180992,dlaczego_lekarz_przepisal_mi_Luteine_.html


Temat: Ile kosztuje Duphaston???
duphaston pierwsze slysze zeby duphaston szkodzil ja go bralam od poczatku ciazy do 16 tyg potem przeszlam na luteine dopochwowa ktora biore do dzis bo bez niej dostaje skurczy i bede brala do konca ciazy Dlatego przeszlam na luteine bo lekarz twierdzil ze duphaston jest dobry ale luteina jest bardziej przyswajalna przez miesien macicy i ja sama zauwazylam roznice{cena prawie taka sama...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,43272852,43272852,Ile_kosztuje_Duphaston_.html


Temat: Czy któraś z Was brała/bierze luteinę w ciąży??
heheh, też luteinę podjęzykową aplikuję dopochwowo. A to dlatego, że działanie jest dokładnie takie sama, skład również, a na te tabletki dopochwowe nie ma dopłaty, a dodatkowo cena wyjściowa jest znacznie wyższa niż tej podjęzykowej. Luteinę biorę 3x2 ponieważ mam bardzi niski poziom progesteronu, do tego jeszcze duphaston 3x1. Pozdrawiam wszystkie oczekujące mamusie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,47696035,47696035,Czy_ktoras_z_Was_brala_bierze_luteine_w_ciazy_.html


Temat: Luteina podjęzykowa - dopochwowo
Mój śluz był wodnisty, ale raczej nie rozciągliwy. O tej luteinie tak napisałam, bo trzech lekarzy przyznało, że ta podjęzykowa jest dużo gorsza niż dopochwowa i że tej podjęzowej to trzeba by było wziąć 10 tabletek na raz, żeby był efekt. To nie są takie same tabletki, nawet cena jest inna. Ja własnie dlatego brałam dopochwową, w szpitalach dają podjęzykową bo jest tańsza, ale lekarze wiedzą,że dopochwowa jest lepsza. Przepraszam, jeśli się na mnie gniewasz, ale napisałam Ci co wiem o luteinie, Ja wolałam wiedzieć.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,586,72925252,72925252,Luteina_podjezykowa_dopochwowo.html


Temat: Luteina - tanio
Luteina - tanio Mam do sprzedania dwa opakowania Luteiny dopochwowej - data ważności grudzień 2009 - cena 40 pln. Proszę o kontakt na mail edak@poczta.onet.pl
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,47041,91342928,91342928,Luteina_tanio.html


Temat: Luteina - odsprzedam za pół ceny
Luteina - odsprzedam za pół ceny Mam 2 opakowania Luteiny(tabletki dopochwowe), nieotwarte. 1 kosztuje ok.30zł w aptece; odsprzedam 2 za cenę 1. Może innej mamie bedzie potrzebna.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,38779,46452879,46452879,Luteina_odsprzedam_za_pol_ceny.html


Temat: luteina a duphaston
Ja dla odmiany biore od tygodnia luteine ze względu na plamienie(jestem w 40dc) no i biore ja dopochwowo 2razy dziennie bo podobno tak lepiej działa.A co do ceny za 2 op...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19585,34379012,34379012,luteina_a_duphaston.html


Temat: duphaston czy luteina
ceny już znasz, ja brałam luteinę dopochwowo i wszystko było o.k.. mój gin. twierdził, że luteina jest lepsza od duphastonu - o argumenty za i przeciw na pytałam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,47901909,47901909,duphaston_czy_luteina.html


Temat: luteina w ciąży
Dziewczyny! A która luteina jest lepsza , tzn. silniejsza? Dopochwowa czy podjęzykowa? I jakie ceny? Bo duphaston strasznie drogi!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,11419682,11419682,luteina_w_ciazy.html


Temat: kupię Duphaston
Mam Luteine do sprzedania Cale opakowanie 50 mg tabletki dopochwowe odsprzedam za połowe ceny ( cena na opakowaniu 35 bądz 33 zl nie pamietam w tej chwili)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,586,50998881,50998881,kupie_Duphaston.html


Temat: IVM - Novum
... we wszystkich ciążach zaleca się wykonanie amniopunkcji. Cena: Punkcja - 2000 PLN ( 1000 PLN jeśli w ogóle nie uzyska się komórek) Transfer - 5000 PLN Mrożenie - 600PLN Na wszelkie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,747,46924172,46924172,IVM_Novum.html


Temat: co dalej?....
planowanego stosunku ze stymulacja CC, bo jest bardzo tani i zwieksza szanse na ciaze. Do CC dodaje sie wtedy czesto estradiol (np. Estrofem) albo estriol (dzialanie tylko miejscowo - Oekolp dopochwowo) i zwykle cos na faze lutealna (np. estrofem + luteina). Ta wieksza szansa odnosi sie do stosunku z taka stymulacja. Powtorze, ze w nieplodnosci idiopatycznej i/lub z czynnikiem meskim, a -...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,12513479,12513479,co_dalej_.html